Be Forest

6:36 PM





Boots: Topshop
Tee: Vintage
Skirt: Brandy&Melville

I really love cold, as you can notice since I'm without a jacket, and today I just took a walk in the woods around the town!
I'm actually obsessed with tartan and similar, so I just decided to wear this skirt from Brandy&melville, a one size skirt with just an old The Cure tee. These boots are from Topshop, if I remember well they're called "Astrix" and now on the site you cannot find them like mine, but other three different colours ('because I bought them in august) :)

-

Io adoro il freddo, come potete notare dalla foto visto che non indosso neanche il giacchetto, e oggi mi sono fatta un giro nel boschetto vicino a dove abito!
Al momento sono ossessionata dal tartan e dalle stampe simili ad esso, inffati ho deciso d'indossare questa gonna di Brandy&Melville, una gonna a taglia unica abbinata a una semplice maglietta dei Cure. Queste scarpe sono di Topshop, e se non ricordo male si chiamano "Astrix" e ora nel sito non ci sono di questo tipo come le ho io ma in altri tre colori diversi(anche perchè io le ho comprate ad agosto) :)


You Might Also Like

2 commenti