Meandering

9:08 PM



 Jumper: Sheinside
Skirt: Vintage
Socks: Topshop
Sunglasses: Bijoux Brigitte
Sad Souls: Meandering

This is my Christmas look, as always like a child! Last year I was in love(and I'm still in love) with bordeaux , but this winter I got obsessed with blue.. expecially darker shades of blue. The Jumper from Sheinside is so cute and warm, and I was just wearing it for the second time, 'cause i got it like a week ago! I find it so cool with those delicate flowers on it :)
I realized I look depressed in these pics, I know, but really.. I'm not haha

-

Questo è il mio look natalizio, come sempre molto da bambina! L'anno scorso mi ero innamorata del bordeaux (e ancora lo sono), ma quest'anno mi sono fissata col blu.. specialmente con le tonalità più scure del blu. Il maglione è di sheinside ed è molto carino e caldo, e l'ho messo solo per la seconda volta, perchè mi è arrivato una settimana fa! mi piace moltissimo con questi fiori/margherite delicate :)
Mi sono accorta che sembro depressa nelle foto, lo so, ma davvero.. non lo sono haha





You Might Also Like

1 commenti